Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2016

Από σήμερα θα μιλώ για Νομαρχία Πιερίας και για Νομάρχη Πιερίας Σοφία Μαυρίδου... Τέρμα τα Αντί και Αντί για μένα πλέον

Από σήμερα, τέλος η Αντιπεριφέρεια.
Δεν γουστάρω πλέον.
Θα λέω την Νομαρχία μας, ΝΟΜΑΡΧΙΑ ΠΙΕΡΙΑΣ....
Δε γουστάρω.
Θα την αποκαλώ όπως πρέπει.
ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΡΕ ΝΟΜΟΣ;
Πως γίνεται να είσαι νομός και να έχεις, αντί;;;
Είναι σα να έχεις Σύνταγμα και τον αρχηγό του να τον λες ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗ.
Γίνεται αυτό ρε;;;
Όχι...
Δε γουστάρω πλέον ότι το ΑΝΤΙ για την Πιερία μου...
Από σήμερα θα αποκαλώ την Σοφία Μαυρίδου Νομάρχη Πιερίας.
Ξέρετε σε τι εποχές μας γύρισε εκείνος ο τίποτας ο Παπανδρέου, αν θυμάμαι καλά. Ή μήπως ο Καραμανλής;;;
Δεν θυμάμαι.
Εκείνος έκανε τον Καποδίστρια...
Και γύρισε την Πιερία πίσω. Φώναξε εμπρός ...πίσω!
Έλεος.
Τότε που ο πατέρας μου υπέγραφε χαρτί, όπου επάνω έγραφε. Νομός Θεσσαλονίκης, Επαρχία Πιερίας, Χωρίον Σεβαστή....
Τότε που ο πατέρας μου ήταν Γραμματέας της Σεβαστής. Του χωριού μου.
Τώρα έχουμε αρχηγό τον Θεσσαλονικιό Τζίτζι και την Σοφία μας Αντί... Έ ΌΧΙ....
Από σήμερα λοιπόν, μέχρι να το ξαναφέρουν, γιατί να μου το θυμηθείτε. θα το ξαναφέρουν, εγώ από εδώ, θα μιλώ για Νομαρχία Πιερίας και Νομάρχη Πιερίας Σοφία Μαυρίδου...
Κι όσο για τους απέναντι;;;
Ρε ούσττττττττττττ

ker@ilidis