Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2014

Πω πω, ομορφιές..... Τα πιο όμορφα παιδιά του Ελληνικού Ραδιοφώνου και ...περιχώρων!!!

ΕΛΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΙΔΟΥ 

ΜΑΡΙΑ ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ

Και ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΕΡΑΗΛΙΔΗΣ
Εγώ και τα ...κορίτσια μου στον ΑΘΛΗΤΙΚΟ 106,7 στα fm.....
Από Δευτέρα μέχρι και Πέμπτη στις στις 8 το βράδυ στην ψυχαγωγική ζώνη του σταθμού.
Η ΜΟΔΑ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ.....
Τίτλος εκπομπής που τα λέει όλα....
"Τρείς λαλούν και δυο χορεύουν".
Άρα;;;
ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΚΑΛΑ;
ΤΈΡΜΑ ΤΑ ΧΑΖΑ ΤΩΝ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΟΚΤΩ....
ΤΈΡΜΑ ΤΟ ΑΓΧΟΣ, ΈΣΤΩ ΓΙΑ ΔΥΟ ΩΡΕΣ.
Εγώ και τα κορίτσια μου...
Ή τα κορίτσια μου κι εγώ....
ΕΛΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΙΔΟΥ - ΜΑΡΙΑ ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΕΡΑΗΛΙΔΗΣ!!!
Πω πω, ομορφιές... Τα πιο όμορφα παιδιά του Ελληνικού Ραδιοφώνου και ...περιχώρων!!!!
Μόδα στα fm η ψυχαγωγική ζώνη του ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ 106,7 γιατί "τρεις λαλούν και δυο χορεύουν"