Δευτέρα 21 Ιουλίου 2014

"ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΟΥ ΑΠΟΚΑΛΕΣΕ ...ΡΩΣΟΠΟΝΤΙΟΥΣ" ΚΑΙ "ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΙΤΑΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΕΧΘΩ ΠΡΟΣΒΟΛΕΣ ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ..."

Μπορώ να ανεχτώ κάθε προσβολή, αλλά…
Γιώργος Κοκαβίδης:
Μια εβδομάδα σχεδόν μετά το «ατυχές περιστατικό», όπως το χαρακτηρίζει ο ίδιος, στο δημαρχείο Κατερίνης, ο Γιώργος Κοκαβίδης, μίλησε στην «Π» για αυτό, παρουσιάζοντας την δική του εκδοχή.

«Δεν ξέρω τι θα άλλαζα, αλλά σίγουρα δεν θα ήθελα να βρεθώ στην ίδια θέση», σχολίασε ο δημοτικός σύμβουλος, όταν ρωτήθηκε για το αν θα άλλαζε κάτι, αν μπορούσε να γυρίσει το χρόνο πίσω.
Ο κ. Κοκαβίδης, δεν θέλησε να πει πολλά, ωστόσο με μια σύντομη δήλωσή του, προσπάθησε να δικαιολογήσει την πράξη του, υποστηρίζοντας ότι θα μπορούσε να δεχθεί κάθε προσβολή προς το πρόσωπό του, αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να ανεχθεί προσβολή της προσφυγικής του καταγωγής.
Αναλυτικά η δήλωση έχει ως εξής: «Με ενοχλεί που ο δήμαρχος και οι υπερασπιστές του εντοπίζουν το ατυχές περιστατικό, στην υπόθεση του γηπέδου του Διόσκουρων, «ξεχνώντας» τις προσωπικές προσβολές που εκτόξευσε ο δήμαρχος σε βάρος μου.
Όμως από το «γήπεδο» και την πολιτική διαφορά μας, έως τις
εκφράσεις που αφορούν την προσφυγική μου καταγωγή, υπάρχει μεγάλη απόσταση.
Θα μπορούσα να δεχθώ κάθε προσωπική προσβολή από τον καθένα, αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορώ να ανεχτώ προσβολή του προσφυγικού στοιχείου. Όταν άκουσα το δήμαρχο να με χαρακτηρίζει κάτι άλλο, προσβάλλοντας την Ελληνική καταγωγή, τη δική μου, των προγόνων μου και των χιλιάδων προσφύγων που άφησαν περιουσίες στην πρώην ΕΣΣΔ, έχασαν γονείς και παιδιά, συγγενείς και φίλους, τότε πραγματικά «έχασα τον κόσμο» μπροστά από τα μάτια μου.
Βίωσα τον πόλεμο ως παιδί στην πρώην ΕΣΣΔ, είδα έλληνες της περιοχής (αυτούς που στο πρόσωπό μου αποκάλεσε «ρωσοπόντιους») να αφήνουν τα πάντα πιστεύοντας ότι η μητέρα Ελλάδα θα τους αντιμετωπίσει τουλάχιστον με σεβασμό.
Με συγχωρείται, αλλά δεν μπορώ να δεχθώ προσβολές για αυτό το θέμα, το οποίο αποτελεί για μένα ιερό», κατέληξε ο κ. Κοκαβίδης.
Να σημειωθεί, ότι οι διαφορές των «δύο πλευρών» θα λύθουν στις αίθουσες των δικαστηρίων, αφού έχουν υποβληθεί μηνύσεις εκατέρωθεν.

Βαγγέλης Ζαμαντζάς....
ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΕΠΤΑ.