Παρασκευή 22 Ιουλίου 2011

Είμαι υπερήφανος για τους Ελληνες που δεν σταμάτησαν τον αγώνα στην πρώτη δυσκολία.



Είμαι υπερήφανος γι αυτούς που βάζουν τον αγώνα πάνω από τα μπάνια του λαού και αντί να τρέχουν στις παραλίες, ξημεροβραδιάζονται μέρα νύχτα στο Σύνταγμα, διεκδικώντας τα δικαιώματα μας για λογαριασμό μας.

Είμαι υπερήφανος γι αυτούς που δε μάσησαν ούτε από τα χημικά, ούτε από την κρατική και παρακρατική βία.

Είμαι υπερήφανος γι αυτούς που κατάφεραν να δημιουργήσουν μια τόσο δυνατή και ενωμένη ομάδα, που όσα κόλπα κι αν δοκίμασε το σύστημα, δεν κατάφερε να τους διασπάσει.

Είμαι υπερήφανος για τους αγωνιστές της πραγματικής δημοκρατίας που ξέρουν τι να ζητήσουν και πως.

Είμαι υπερήφανος για τους 300 Ελληνες.

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕ.

ΤΩΡΑ ΜΟΛΙΣ ΑΡΧΙΣΕ.

ΕΛΑ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ: ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΙΣΟΝΟΜΙΑ.

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ.