Παρασκευή 22 Ιουλίου 2011

ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΤΕ ΝΑ ΓΙΝΩ ΚΙ ΕΓΩ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΤΗΣ ΟΠΩΣ ΚΙ Η ΜΑΜΑ....

Με λένε Κρίτων...
Θέλετε και το επίθετό μου;
Πριτς...
Είμαι Βουλευτής... τι; δεν το πιστεύετε; Ναι ρε είμαι βουλευτής και μάλιστα ...Ευρωβουλευτής σας...
Με λένε Κρίτω
κι είμαι και γιός της μαμάς μου της Μαρίας....
Την ξέρετε;
Κάντε μιά αναδρομή και θα θυμηθείτε...
ΜΑΡΙΑ ΑΡΣΕΝΗ...
ΚΡΙΤΩΝ ΑΡΣΕΝΗΣ...
ΣΑΣ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ;;;
Μανώλης Κοσμαδάκης; Ένας φίλος από τα παλιά της μαμάς...
Σήμερα ο Μανώλης είναι πρόεδρος...
ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΩ ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΕΡΙΑ;
ΚΑΜΙΑ... ΑΠΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΤΕ ΝΑ ΓΙΝΩ ΚΙ ΕΓΩ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΤΗΣ ΟΠΩΣ ΚΙ Η ΜΑΜΑ.... ΤΙ; ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΤΗΣ ΕΔΩ ΣΤΙΣ ΒΡΥΞΕΛΕΣ...

Τα παραπάνω εσώψυχα του Ευρωβουλευτή Κρίτωνα Αρσένη είναι υποθετικά. Καμία σχέση δεν έχουν με την πραγματικότητα κι είναι αποκύημα της φαντασίας του συγγραφέως. Του ζητούμε συγνώμη. Κύριε Κρίτωνα Αρσένη σας αγαπούμε και θέλουμε κάποτε να σας δούμε και βουλευτή Πιερίας... Μήπως οι άλλοι που μας υπηρέτησαν κατά καιρούς καλύτεροι ήταν από σας... ή από τη Μαμά Αρσένη;;; Άλλωστε βλέπεις πως η επιλογή της στο Ψυχιατρείο ο Μανώλης Κοσμαδάκης πάει άψογα....