Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011

Λέτε να είμαι ΛΕΣΒΙΑ;; Εχω τρελαθει θελω να την δω απο κοντα σαν λυσασμενη αλλιως θα σκασω!"


Δεν είμαι λεσβία αλλά πρώτη φορά με ελκύει μια κοπέλα...

Γεια σας,με λενε Μαρια και ειμαι 17 χρονων(σχεδον 18 στην ουσια αλλα οχι και ακριβως :P )…Παντα μου αρεσαν και με τραβουσαν τα αγορια και ποτε δεν ειχα προβλημα σε καμια σχεση μου με κανενα αγορι εως τωρα…Ειχα και προσφατα μια αρκετα μεγαλη σχεση 3 χρονων με ενα παιδι με το οποιο ολοκληρωσα και πρωτη φορα…Τωρα ειμαι ελευθερη και αυτο ηταν η αιτια που αρχησαν ολα τα «προβληματα» μου…Οπως καθε παιδι της ηλικιας μου μου αρεσει να περναω παρα πολλες ωρες μεσα στο chαt διαφορων ιστοσελιδων….
Την μερα που χωρισα με τον πρωην μου λοιπον(Γιαννη τον λενε)ειχα μπει στο chat και απαρηγορητη προσπαθουσα να ξεχαστω γιατι δεν ειχα ουτε παρεα για τον λογο του οτι οι φιλες μου μενουν αρκετα μακρια μου….αλλα ουτε και κατι αλλο να κανω….ετσι αρχησα να κοιταζω τα mail μου και τις αιτησεις φιλιας μου…(Για να συνεχισω εγω ποτε δεν κανω αποδοχη καποιον/α χωρις να τον/την ξερω…) εκεινη την ημερα λοιπον ειχα ενα αιτημα απο μια κοπελα την οποια δεν ηξερα αλλα μεσα στην απελπισια απο τον χωρισμο μου και χωρις να σκεφτω πως ουτε καν την ηξερα την αποδεχτηκα…Μετα απο λιγη ωρα και ενω ειχα ξεχαστει η γλυκια(οπως την αποκαλω) αυτη κοπελα σκαει μυνημα… την λενε Κωνσταντινα ειναι και εκεινη στην ηλικια μου πιο εμπειρη σε ολα βεβαια και μενει πολυυ μακρια μου(αυτο ειναι και ενα απο τα προβληματα μου )
…αρχησε να μου μιλαει και να μου τα λεει περιεργα στην αρχη γελουσα γιατι ειχα καταλαβει οτι η κοπελα ηταν λεσβια αλλα δεν με πειραζε…….με τον καιρο αρχησε να μου κανει διαφορες προτασεις και να μου λεει πραγματα που ισως καποιες φορες να με εφερναν σε πολυ δυσκολη θεση…ομως παντα το καταλαβαινε και σταματουσε!!!αργοτερα το ριξαμε στα ποιο προσωπικα..μου εκανε καποιες εξομολογησεις για το αν πηγαινε με κοπελες και ποιες ηταν αυτες και παντα ηθελε να μαθαινει και την παραμικρη λεπτομερεια για το πως περνουσα καθε μερα…εγω χωρις να το καταλαβαινω αρχησα να ενδιαφερομαι υπερβολικα για εκεινη σε σημειο αηδιας!!!ουτε καν την ηξερα απο κοντα!!!
Μετα απο λιγο καιρο εξαφανιστηκε δεν μου εδινε σημασια..καποια στιγμη της εστειλα μυνημα αλλα δεν εδειξε ενδιαφερον γιατι δεν μπηκε ουτε καν στον κοπο να απαντησει…μιλαγαμε απο τοτε εως τωρα αραια και που…και ναι!!!Ολο αυτο το διαστημα σκεφτομαι τα γλυκα τησ λογια και γενικως την σκεφτομαι συνεχεια!!!Εχω τρελαθει θελω να την δω απο κοντα σαν λυσασμενη αλλιως θα σκασω!!!Δεν ξερω πως το επαθα και δεν εχει σημασια γιατι μεσα μου πρωτη φορα στην ζωη μου γεννηθηκαν αισθηματα…αισθηματα που δεν τα ειχα νιωσει ουτε με την μεγαλυτερη μου σχεση!!!
Αυτον τον μηνα μου δινεται μια μεγαλη ευκαιρια!!να την δω απο κοντα…αλλα της το ειπα και απο οτι φαινεται δεν θελει!!!λογω επαγγελματικων υποχρεωσεων του πατερα μου θα βρεθουμε στην πολη τησ εδω ελλαδα μην φανταστητε για περιπου ενα μηνα!!!Αμα την γνωριζα θα ηταν ενασ μηνας μαγικος αλλα αμα παω και δεν την γνωρισω προτιμω να μεινω εδωω μονη μου και να πανε οι γονεις μου εκει…τι να κανωωω???!!!!!!Σκεφτηκα να της το ξεκαθαρησω αλλα φοβαμαι τι θα μου πει…..την σκεφτομαι συνεχειιαααα!!!…Γινονται αυτα??το θεωρω τρελα ετσι οπως το επαθα….