PIERIA-GR ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΟ 2008 ΤΟ ΠΡΩΤΟ BLOG ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ

Στη γειτονιά των θεών του Ολύμπου.

PIERIA-GR ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ...ΑΝΤΙΓΡΑΦΟΥΜΕ

ΓΚΡΕΜΙΣΤΕ ΡΕ ...ΓΑΪΔΟΥΡΙΑ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ

ΤΟ E-MAIL ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ KERAILIDISDIM@GMAIL.COM

Γιατί εμείς ΓΡΑΦΟΥΜΕ, υποΓΡΑΦΟΥΜΕ και δεν ΑΝΤΙγράφουμε

"METROPOLIS 106,7" ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ

Η ομάδα του PIERIA GR σας καλώς ορίζει στη γειτονιά των θεών του Ολύμπου.

ΕΠΟΧΗ "ΝΤΟΥΜΟΥ" - ΔΗΜΑΡΧΟΥ, ΖΟΥΜΕ ΠΛΕΟΝ ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΗ ΚΙ ΟΧΙ "ΔΗΜΑΡΧΟΥΛΗΔΩΝ" ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ
(Κείμενο του Δημητρίου Π. Κεραηλίδη)

Ο παλιός χρόνος έφυγε. Ήρθε το 2024 και τώρα στις πρώτες μέρες του, για Κατερίνη, ας τονίσουμε την εποχή που ήρθε. Τώρα;;; Τώρα απλά θα πούμε, ΓΙΑΝΝΗ ΝΤΟΥΜΟ καλή αρχή. Καλή επιτυχία στο έργο σου για μια Κατερίνη ριγμένη, πονεμένη, ατιμασμένη, επί χρόνια μέσα στα δεινά.... Που έχει ανάγκη από ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ. Αυτά. ΥΓ: Να πως πως ζούμε την Κατερίνη του Ντούμου κι όχι των άλλων εκκολαπτόμενων δημαρχούληδων, που κυκλοφορούν πλέον στο κέντρο. Σαν όπως οι πρώην του πρώην Δημάρχου Κατερίνης. Γιατί η ιστορία έγραψε: Ο Κουκοδήμος έχασε κι όχι ο Νταντάμης, ο Κυριακίδης, ο Μπουσνάκης, ο Συμεωνίδης ή ο ή Μορφακίδης. Αυτά...

Κυριακή 22 Μαρτίου 2009

ΕΠΙΣΤΟΛΗ-ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ ΤΟΥ ΣΤΕΦΕΝ ΜΙΛΛΕΡ ΣΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΤΟΥ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΑΜΕΡΙΚΗΣ

Μοιάζει με σκηνή από κινηματογραφική ταινία, αλλά είναι πραγματικός εφιάλτης:
το Κυβερνητικό Μέγαρο των Σφετεριστών της Μακεδονίας μας, ντυμένο με …«παρελθόν»


Ο διάσημος Αμερικανός Καθηγητής Αρχαιολογίας στο Πανεπιστήμιο του Μπέρκλευ Στέφεν Μίλλερ, με μνημειώδη επιστολή του, προς το επίσημο Περιοδικό του Αμερικανικού Αρχαιολογικού Ινστιτούτου «Archaeology Magazine», ξεσκεπάζει τους σφετεριστές της Ιστορικής Αλήθειας και με αδιαμφισβήτητα επιστημονικά επιχειρήματα, καταρρίπτει απόλυτα τους ισχυρισμούς των Σκοπίων, περί του δήθεν δικαιώματός τους να αποκαλούνται «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» και «ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ»!


Ειδικότερα, ο διάσημος Καθηγητής, με αφορμή προκλητικό άρθρο του Δημοσιογράφου Matthew Brunwasser για τα Σκόπια, υπό τον τίτλο «Letter From Macedonia: Owning Alexander», που δημοσιεύθηκε στο προηγούμενο τεύχος Ιανουαρίου – Φεβρουαρίου του καταξιωμένου αμερικανικού περιοδικού «Archaeology», ανατρέπει με γραπτή επιστολή του το «θεμελιώδες ιδεολόγημα» των Σκοπίων, τεκμηριώνοντας πως η περιοχή εκείνη ήταν η Παιονία και πως δεν έχουν δικαίωμα άρα οι σημερινοί Σκοπιανοί κάτοικοί της, να αποκαλούν το κράτος τους «Μακεδονία», αλλά ούτε και τους εαυτούς τους «Μακεδόνες», όπως δεν μπορούν να το κάνουν λόγου χάρη και «οι Αιγύπτιοι»!


ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ - ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ

ΠΑΙΟΝΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ …«ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ»!
Συγκεκριμένα, γράφει κατά λέξη ο διάσημος Αμερικανός Καθηγητής προς τον Εκδότη του Archaeology:
«Ανοίγοντας σήμερα το τεύχος Ιανουαρίου/Φεβρουαρίου του περιοδικού Archaeology, ανέτρεξα με ενδιαφέρον στο «Γράμμα από τη Μακεδονία», και διαπίστωσα ότι στην πραγματικότητα ήταν ένα γράμμα από την Παιονία – περιοχή βόρεια του όρους Βαρνούς και του όρους Όρβηλος. Η περιγραφή του Livy για τη δημιουργία της ρωμαϊκής επαρχίας της Μακεδονίας (45.29.7 και 12) κάνει σαφές ότι οι Παίονες ζούσαν βόρεια των εν λόγω βουνών, (τα οποία σήμερα αποτελούν γεωγραφικά τα φυσικά όρια της Ελλάδας) και νότια της Δαρδανίας, που σήμερα βρίσκεται το Κόσοβο.

Κατά το Στράβωνα (7.τμ.4) είναι ακόμη περισσότερο σαφές να λεχθεί, ότι η Παιονία βρισκόταν βόρεια της Μακεδονίας και η μόνη δίοδος από την μία στην άλλη περιοχή ήταν (και παραμένει σήμερα) η διάβαση μέσω του στενού περάσματος του Αξιού ποταμού (ή Βαρδάρη). Με άλλα λόγια η περιοχή την οποία περιγράφει ο Matthew Brunwasser στο άρθρο του “Owning Alexander”, ήταν στην αρχαιότητα η Παιονία.

Αν και είναι γεγονός ότι οι άνθρωποι εκείνοι υποτάχτηκαν στον Φίλιππο τον Β΄, πατέρα του Αλεξάνδρου το 359 π.Χ. (Διόδωρος Σικελός 16.4.2), δεν ήταν ποτέ Μακεδόνες και ποτέ δεν έζησαν στη Μακεδονία. Πραγματικά, ο Δημοσθένης (Ολυνθιακός 1.230), μας λέγει ότι είχαν σκλαβωθεί από τον Μακεδόνα Φίλιππο και σαφώς κατά συνέπεια δεν ήταν Μακεδόνες. Ο Ισοκράτης (5.23) σημειώνει τα ίδια. Ομοίως, για παράδειγμα, οι Αιγύπτιοι, οι οποίοι υποτάχτηκαν από τον Αλέξανδρο, ήταν υπό μακεδονική μεν διοίκηση, συμπεριλαμβανομένης και της Κλεοπάτρας, αλλά ποτέ δεν υπήρξαν οι ίδιοι Μακεδόνες και η Αίγυπτος ποτέ δεν ονομαζόταν Μακεδονία (και από όσα γνωρίζω δεν επιζητεί αυτή την ονομασία σήμερα).


ΠΑΙΟΝΕΣ ΕΣΤΩ, “ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ” ΠΟΤΕ!
Βεβαίως (συνεχίζει ο Καθηγητής), όπως μας λέει ο Θουκυδίδης (2.99), οι Μακεδόνες είχαν καταλάβει «μία στενή λωρίδα της Παιονίας, που εκτείνεται από το εσωτερικό μέχρι την Πέλλα και τη θάλασσα, κατά μήκος του Αξιού ποταμού. Θα ήταν ίσως κατανοητό εάν οι σημερινοί κάτοικοι της δημοκρατίας των Σκοπίων ονόμαζαν τους εαυτούς τους Παίονες και θεωρούσαν ότι τους ανήκει η περιοχή που περιγράφει ο Θουκυδίδης. Αλλά γιατί, αντίθετα, προσπαθούν οι σημερινοί κάτοικοι της αρχαίας Παιονίας να ονομάζονται Μακεδόνες και η περιοχή τους Μακεδονία;


ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΔΑΦΟΣ!
O κ. Brunwasser, (Σ.55) αναφέρεται στους Ελληνικούς ισχυρισμούς, ότι η στάση αυτή αποτελεί «ένδειξη διεκδικήσεων Ελληνικών εδαφών» και επισημαίνει ότι «η βόρεια περιοχή της Ελλάδας, ονομάζεται επίσης Μακεδονία». Αφήνοντας κατά μέρος ότι αυτή η βόρεια περιοχή της Ελλάδας ονομάζεται συνεχώς Μακεδονία για περισσότερα από 2500 χρόνια, (βλέπε μεταξύ άλλων και Ηρόδοτος 5.17 – 7.128 και αλλού) η πλέον σύγχρονη Ιστορία καταδεικνύει ότι οι Ελληνικές ανησυχίες είναι νόμιμες.


Ενδεικτικά σημειώνεται ότι Χάρτης που εκτύπωσαν τα Σκόπια το 1992 (Εικόνα 1) δείχνει καθαρά την διεκδίκηση, ότι η Μακεδονία εκτείνεται από εκεί, μέχρι το όρος Όλυμπος, προς νότον, συγχωνεύοντας έτσι τις περιοχές της αρχαίας Παιονίας και Μακεδονίας σε μία ενότητα.


Η ίδια διεκδίκηση είναι διακριτή και σε χαρτονόμισμα τράπεζας της “Δημοκρατίας της Μακεδονίας”, που δείχνει ως ένα από τα Μνημεία της τον Λευκό Πύργο της Θεσσαλονίκης, που βρίσκεται στην Ελλάδα (Εικόνα 2). Υπάρχουν πολλά ακόμη παραδείγματα ημερολογίων, χριστουγεννιάτικων καρτών, αυτοκόλλητων για αυτοκίνητα κτλ, με τις ίδιες διεκδικήσεις.

"Κρίση; Ποια κρίση;"

"Ο Μ.Γ. είναι 38 χρονών, παντρεμένος με δύο παιδιά κι ένα στεγαστικό δάνειο. Είναι φίλος μου. Προχθές, ήπιαμε έναν espresso «εργασίας» σε καφέ της παλιάς παραλίας και τα είπαμε. «Δεν καταλαβαίνω», μου ‘πε στην πρώτη ρουφηξιά, «τι θα πει οικονομική κρίση». «Προσωπικά, από τότε που...

ξεκίνησε η φιλολογία περί κρίσης, μόνο ωφελημένος βγήκα. Έχοντας φροντίσει να πάρω δάνειο με επιτόκιο της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας, αυτό έπεσε 1,5-2 μονάδες τους τελευταίους μήνες. Πέρυσι που δεν είχαμε κρίση, το επιτόκιο είχε ανεβεί καναδυό μονάδες απ’ ό,τι το πήρα. Δεδομένου ότι τον περσινό χειμώνα πλήρωνα 400 ευρώ επί 6 μήνες για να έχω πετρέλαιο στο σπίτι μου, φέτος φοβήθηκα ότι θα κρυώσουμε. Κι όμως, από τότε που άρχισε η κρίση, το πετρέλαιο έπεσε και φέτος τη βγάλαμε με τα μισά λεφτά! Πέρσι, για να βάλω βενζίνη στο αυτοκίνητό μου πλήρωνα 1,4 ευρώ το λίτρο. Ευτυχώς που ήρθε η κρίση και όλο το χειμώνα τη βγάλαμε με 0,8 και κάτι ψιλά» μου είπε, τρίβοντας τα χέρια του ικανοποιημένος για την κρίση! «Ένας φίλος μου πήρε αυτοκίνητο μείον 30% απ’ ότι πήρα εγώ πριν τρία χρόνια, ενώ πήγε διακοπές την Καθαρή Δευτέρα με 60 ευρώ το δωμάτιο, μια λογική τιμή» συμπλήρωσε στη δεύτερη ρουφηξιά.
Αλλά δεν έμεινε εκεί. «Δεν μπορώ να καταλάβω» είπε, «πώς ένα κράτος που είναι αντιμέτωπο με την κρίση βγαίνει και στηρίζει τις τράπεζες με 28 δις ευρώ. Πού τα βρήκε; Γιατί δεν τα δίνει σε άλλους τομείς, να στηρίξει τον μικρομεσαίο επιχειρηματία ή τον εργαζόμενο; Άκουσα ότι δώσαμε 125 εκατ. ευρώ για τη Γάζα. Αλήθεια είναι; Δεν μπορώ να διανοηθώ ότι οι αυτοκινητοβιομήχανοι ‘‘φαλήρισαν’’ και ότι μπορεί να πεθάνουν στη… ψάθα» είπε στην τρίτη και τελευταία ρουφηξιά βγάζοντας 3,80 επί δύο υποκύπτοντας στον κερδοσκόπο.
Μόλις χωρίσαμε, σκεφτόμουν ότι ο Μ.Γ. είχε δίκιο. Η κρίση στην Ελλάδα δεν είναι κυρίως οικονομική, κι ας παίρνουμε το 1/3 του μισθού των Ευρωπαίων. Τα παραδείγματά του είναι καταλυτικά. Είναι κρίση κράτους, δεν έχουμε κράτος. Δεν έχουμε ελέγχους, δεν έχουμε αστυνομία, δεν έχουμε τιμωρία, δεν έχουμε λογική στη λειτουργία. Οι μισθοί δεν είναι μισθοί αλλά επιδόματα, τα επιδόματα δεν είναι επιδόματα αλλά βοηθήματα και τα βοηθήματα δεν είναι βοηθήματα αλλά φιλοδωρήματα.
Απλά, το κράτος επιμένει να βαφτίζει αυτή την ιστορία -που μοιάζει με προαποφασισμένη ανασύνταξη της παγκόσμιας οικονομίας παρά με κατήφορο- ως κρίση, για να καλύψει τη δική του αδυναμία να προχωρήσει στο αυτονόητο: στον αυτο-εκσυγχρονισμό ή στην αυτο-επανίδρυσή του (ό,τι προτιμάτε)."
http://gkessopoulos.blogspot.com/

Share on Facebook